torsdag 27 december 2007

Sola

Imorse var jag och min vän Mädi och solade. Det behövdes fanimig.
Vi ska sola imorn också, gött.

Igår var jag med Linus och kollade på Strindberg, ganska bra. Det blir väl det som gäller ikväll också kan jag gissa. Innan det var vi väl i stan och även hos hans farmor o farfar. Hihihihi.

Snart ska jag nog till stan igen för att kolla på lite kläder och skit.. Det är det jag behöver just nu. Kläder kan man ju ändå inte få för mkt av ^^ Kanske kan kolla på skor eller nåt också. Det finns så mkt man vill ha nu för tiden.

Nyårsafton. Hahahaha, nu har nån människa kommit på en konstig idé. Vi tjejer som ska till Borne måste tydligen ha på oss svarta klänningar, och killarna måste ha kostym. Eller så var det frack. Asså ibland börjar man ju undra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha trodde jag kommer i kostym

Elin sa...

eller hur.. du kan aldrig gissa vem det var som kom med idén? :P