måndag 3 december 2007

PluggdageN

Hejsan.
Skoldagen ska jag inte prata om för det gör jag alltid. Det är inte intressant. Den var hur som helst ok... Hehehehe. Ikväll hade jag tänkt att plugga. Har precis skrivit klart engelska-artikeln vi har tills imorn, grunden i alla fall, och klockan är liksom bara 18.26. Det känns bra. Det var bara 2 timmar sen skolan slutade liksom, heheh!
Nu hinner man antagligen plugga på naturen också, sen hinner man läsa i engelskaboken och kanske även företagsekonomin också. Känns ju mycket bra eller något. Känner på mig att det är något mer jag ska plugga på men kommer inte på vad det är :/ helvajt.

Det är tävling och betyg och massa mygel i smyg,
och allt går runt på en dröm som är förljugen.
med konstgjorda svar står veckopressen kvar
och lever gott på att vi ständigt tappar sugen.
och TV-n går på med ett jävla hallå
men i helvete att nån är där för din skull.
för varje gång du tappar tron tjänar Stenbeck en miljon
ja, hurra, du vet väl om att du är värdefull?!

1 kommentar: