tisdag 18 december 2007

God save the queeeneeeh

Jaha. Blä på duschen och företagsekonomi! Vem fan sätter ett prov på dagen innan dagen innan avslutningen? HEEHE? Ja, tydligen våran lärare. Tydligen den lärare man ska ha i både rättskunskap och aktie-skiten. Men han är säkert snäll egentligen ^^

Förresten, imorgon är typ sista dagen den här terminen :) På torsdag har vi nämligen inga lektioner :D Det är bara Bäckäng vs. Teknis som börjar klockan 13.00 man ska gå på typ. Sen hoppas jag på att få va med Linkan som är ledig och typ gå i stan mm ^^HEHeh sen på fredag så är avslutningen typ 10.00 eller nåt. COOLT!

Jag tror jag sannerligen har blivit beroende av att räkna dagar och planera med mera. Ibland kollar jag så mycket på vad jag har framför mig i almenackan att det känns som om det jag har planerat typ redan hänt ^^ Skabben.

Dagens höjdpunkt: brandlarm i skolan i slutet på engelskan. Det var tydligen ingen övning och alla lärarna blev jättestressade och rädda. Att man var tvungen att hämta sin jacka för att inte frysa ihjäl där ute var verkligen inte populärt.

Ridningen idag var också en dagens höjdpunkt kan man säga. Inte på grund av hästen, hahaha. Han var som vanligt lite halvfarlig och så vidare (typ). Ellen var dock väldigt rolig och skit ^^ Så jag tänkte säga: tack Ellen för att du är så cprolig :D "Nu ska han fan inte stanna Elin!"
Snacka om att jag red för glatta livet. Haaaha. Men han stanna inte iaf.

Okej nu får det vara nog. Jag har ett liv att sköta.
Hejdå..

2 kommentarer:

Linus Ternander sa...

åhh nej... tro-sig-bilden :(

Anonym sa...

SERIÖST?! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DIN POJKVÄN? jag vill gärna slå honom, får jag det? jag är jääävligt serri nu