onsdag 5 december 2007

Lund

Imorn ska jag och Linus faktiskt till Lund och se Kent. Gillar absolut detta :) Alltid lika trevligt att ta sig friheten att fly från skolan. För en månad sen var vi i Florens och nu är det Kent som gäller. Fan vad pengarna går åt ^^ Men det är det värt, för allt blir mycket roligare när man tar "ledigt" från skolan och slipper den några dagar ;)

Jaja. Igår red jag Diiiler. Mycket trevlig jäfvel att hoppa! Han var rolig, fast han är ju lite unghäst-aktig. Fråga mig inte hur gammal han är, men han är hur som helst inte riden så mycket som han ska. Ska bli kul att ha honom ett tag framöver nu :D ROLLI!

Madde ska få ut sin tandställning 19:e februari antagligen <3
Den ska få en fin begravning i min trädgård, så att jag kan gräva upp den när jag saknar henne. Då kommer jag känna vitlöksdoften och tänka på Mädigirl :)
Hejdå alla som kommer få tråkigt i skolan!
hHAH Detta kommer straffa sig.

Inga kommentarer: