måndag 20 februari 2012

I början av augusti förra året skrev jag här att det behövs en förändring. "Fyfan vad det behövs en förändring!!" är det en skräll att det inte blev någon? Att jag jobbar på samma jobb och bor kvar på samma ställe än? Är det verkligen så viktigt med förändring eller var det bara nåt man trodde? Förändring av... Ens livssituation. Varför är det så viktigt, vantrivs man så jävligt? Eller blir man bara aldrig nöjd, varför fan blir man aldrig nöjd?????? Varför? Jag vill vara nöjd ju! Hur skönt hade det inte vart att slippa ambitioner och uppskattat det liv man har istället?

Säger som Jocke Berg:
"Älskling, jag hat hittat in från mörkret
Det finna hopp om en förändring
Men det tar den tid det tar"

Jag hoppas det.

"En nystart, jag tänker nya tankar
Men allt det där du föll för finns fortfarande kvar"

Inga kommentarer: