söndag 12 september 2010

Det händer en hel del här. Madde ska börja på mitt jobb för Malin ska sluta. Pappa har vart och hälsat på och jag har fått öroninflammation. Livet här i Oslo är allt annat än händelselöst i alla fall och det ska man väl vara glad för!

Lön på onsdag - kunde fan inte bli bättre. Har vart en bra helg också, har haft Harry Potter-kvällar varje kväll här hemma, ingen alkohol här inte! Vi funderade ju på att åka till Borås nu i helgen men det blev inget av med det. Satsar på den 24e sep istället.

Suger fan stenhårt att fixa alla papper med att flytta hit förresten. Vi kom på att vi förmodligen måste skriva oss här i Norge och skriva ut oss från försäkringskassan i Sverige, ett jävla jobb! Dessutom ska man skaffa försäkring och fan och hans moster. Orka.

Annars känner jag inte så mycket nu för tiden, bara lite oro över alla papper som ska fixas. Det är lite tråkigt faktiskt. Ge mig nåt som känns tack, och då menar jag inte huggande smärta i örat.

Inga kommentarer: