tisdag 8 juni 2010

Har sååå jävla ont i knäna, detta är inte ok! Kommer sitta i rullstol imorn 5 år garanterat om det fortsätteri den har takten.. Att jobba i converse är fan inget smart drag, och att sitta med datorn såhär är fan vidrigt dumt asså :(

Hur som helt, i Borås va det huur kul som helst i helgen, det var riktigt lyckat faktiskt! X&Y var hur kul som helst, kan inte få Maddes stora leendet ut ur mitt huvud asså.. haha. Sen spenderade man även massa tid i stadsparken, riktigt fint! Har köpt nya biljetter hem nu. Gött är det.

Igår kunde jag inte jobba pga strömavbrott (jesus alltså vilken dag) men idag jobbade jag övertid ensam. Inget ovanligt nu för tiden. Det är ju massa folk på jobbet som fattas hela tiden också. Så jävla dumt.. men vad gör man? Bara jag får pengar så är jag glad i princip. Säger vi.

Stackars Madde är förkyld :( kmr säkert bli smittad men brybjoerN

Inga kommentarer: