tisdag 22 juni 2010

Har ju hänt en hel del sen sist, har inte haft nån tid att uppdatera den här ointressanta skiten. Tror inte nån sörjer heller om jag ska va ärlig.

Hur som helst, var i Borås i helgen, där hände relativt lite. Vi var på Bränneriet och Torget, där fanns en och annan trevlig men faktiskt ovanligt mkt äckligt folk också om man får uttrycka sig så.. Det vill säga folk man inte gärna vill träffa. Det är det som är det negativa med att komma hem till Borås ibland, man får små chockar av att skåda såna man inte vill skåda.

Har det rätt trevligt här i Norge numera måste jag säga, har blivit lite öldrickning nu det sista vilket har vart kuuul. Som Ebba säger, man ska ha kul när man är ung, ett klokt råd tkr jag... Ledde till invalsning här klockan 6 imorse för min del, men det va fint.

Ska göra nåt vettigt nu, typ fundera över varför jag knappt behöver äta mat längre och på livet i allmänhet. Heeejdå

Inga kommentarer: