måndag 28 juni 2010

Ännu en ny vecka, ska jobba hela veckan. Hade en trevlig midsommar nere i Falkenberg, hyrde en stuga där med massa folk, det var fint. Årets första besök på stranden är nu avklarat, sicken scooooring! Tror jag kanske blev lite brun till och med, heeh.

Vet inte vad som sker i veckan, men hoppas på en trevlig tillställning av nåt slag om ni vet vad jag menar. Frida borde veta i alla fall, hon känner mig allt för väl den jäveln :( Idag är det iaf shoppingrunda på stan som gäller. Fint, blir säkert "en te i parken" också..

Kan bara säga att jag längtar väldigt mycket till Oslo Live Festival, Kent kommer, och det gör även In Flames och Johnossi :) kunde det bli bättre eller? Sen även Volbeat och kanske Lady Gaga och Winnerbäck senare i år, fatta niiiice :D Finns mycket att se fram emot!

Bland fanor, stöveltramp
hör jag din puls

1 kommentar:

boegen sa...

bara fick för mig att dryfta något här....