onsdag 27 juni 2007

What what?!

Vad händer?

Fan vad folk ska förändra sig då. Nu blir man nästan lite förvånad. Sen när slutade man vara en del ur någons liv liksom? Haha. Och sen NÄR, snälla berätta NÄR, blev fotboll så viktigt. Jag vill verkligen veta. Jag antar att man bara har blivit till problem eftersom vi plötsligt inte har samma intressen. Kanske skulle jag göra detsamma som du.
Det blir nog bäst så.

Bara det att jag vet att jag inte klarar av det.

Nej, nu ska man inte vara så tragisk. Det regnar ju trots allt ute och jag är här helt ensam, så varför skulle jag klaga liksom? Allt är ju PERFEKT!!!!


Haha, okej nu ska jag försöka ha ett öppet sinne. Varför inte anstränga sig lite liksom. Kanske skulle man åka med Madde o dom till Halmstad den tredje, ingen har frågat mig i och för sig, fast tror inte nån hade sagt emot direkt. Nu är det bara så att jag inte har några pengar till det, har inte räknat med det i min fina "budget" jag gjorde häromdagen. Så skit samma.

Den enda normala i detta hus skrämde mig till döds nyss också. Ingen är väl som man tror. HIHI!