onsdag 27 juni 2007

Under my umbrella

Det har regnat hela dagen. Inte ett enda uppehåll. OTROLIGT?!


Jag har vart och kollat på Elfsborg idag också. Fattar inte vad jag gjorde där. Hur kunde jag ens gå dit när jag lovat mig själv att aldrig göra det? Jaja.... BLÄ

Förrutom det har min dag varit tråkig. Har suttit här vid datorn och lyssnat på musik.. Och ni ska inte ha några fördomar mot tyskar, de kan faktiskt göra bra musik. Tokio Hotel är faktiskt över förväntan för min del. *hiHIhIHIHiHIiHIhIHIHih*

För att citera Madde Larsson: Så kan det gå när man ser äcklig ut.

3 kommentarer:

Linus Ternander sa...

jaså är dom tyskar? skicka nån låt då!

Anonym sa...

Klart du ska emd till Halmstad, inte för jag ska dit men ändå:P.
Eller så lånar du Zerris legg och dricker öl med mig ^^.
riktigt jävla förvånad att du var på matchen, kan man räkna med att se dig mot AIK hemma också:)?

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.