måndag 25 juni 2007

Ekonomisk KRIS!!

Vart har alla pengar tagit vägen?

Det är frågan.

Innan Varberg hade jag tillräckligt mycket om man säger så. När jag skulle åka hem i lördags var dock hela kontot tömt. Jaha?

Nu fick jag 500 kr i förskott av min gode far. Jag har redan gjort åt 2-300 av dem. Jag får mer pengar den tionde Juli och innan dess måste jag göra MÅNGA viktiga inköp. Hur fasen ska jag kunna ha råd med det? På fredag ska jag och Linus till Liseberg också, det är till det jag sparar mina pengar nu, ska till och med fråga min käre border om jag kan låna av honom, han är väl den snällaste häromkring. Efter Liseberg kommer jag vara ruinerad. Hur ska det då bli med den nya bikinin och allt annat nödvändigt jag hade tänkt köpa tills när jag o Madde åker till Varberg?! Jag förstår inte. Varför ska mina föräldrar dra in 500 kr i månaden från mig just NU?!

Jag blir såååå deprimerad!

Inga kommentarer: