lördag 8 december 2012

En vinter"morgon" som än så länge spenderats i sängen, nu har jag tagit mig till soffan och dricker kaffe. Ser på Super G på TV. Hoppas verkligen att skidresan med Svina blir av, hade vart grymt kul att åka skidor igen!

Efter att ha vart sjuk i lite mer än en vecka och därför bott hos mamma, så ska jag nu tillbaka till kollektivet idag. Det kan ju bli intressant eftersom jag lämnade mitt rum morgonen (eller klockan var väl ca 16) efter vi haft förfest där och det som senast inträffade innan jag lämnade det, var att jag välte ner ett vinglas på golvet som krossades. Så vem vet, kanske blir det att åka till sjukhuset idag med en glasflisa i foten? Eller kanske kommer man slås av en mycket vidrig doft av gammal alkohol och snus när man träder in i rummet? Gud vet. Vet i alla fall att det ligger en nu förmodligen rutten avokado i min fruktskål, hade väntat så länge på att den skulle mogna och den var nästan perfekt när jag lämnade rummet :( så kan det gååå!

Ikväll ska vi basta hemma hos Madde, det ska bli oerhört fint. Så skönt att kunna vistas bland folk igen efter att ha vart isolerad i typ en vecka.. Må det inte ske igen!!!!

Tänk att vi håller ihop fortfarande, som i våra ungdoms dagar.

Inga kommentarer: