måndag 31 december 2012

Åh ja då var ännu ett år till ända! Och äldre har man blivit, tänka sig. Snart kan man inte ursäkta sitt beteende med att man är ung längre, hur ska det gå då? Skit samma, nu är det väl dags att göra som alla andra gör, nämligen sammanfatta året lite.

Bodde i Oslo cirka ett halvår och var med om diverse saker, bland annat flytten från vår lägenhet till Maddes och deras lägenhet. Det var fan pest och pina att behöva röja ut en lägenhet som ingen röjt ut på flera år, och inte ens ha en bil att åka till containern med. Var mycket slit och släp men funkade bra ändå på nåt sätt i sista ändan, som det mesta gör. Sen var det hemflytt till Sverige, Borås igen, och en liten sväng till Alanya. Kul att man åkte dit samma dag som man fick beskedet till högskolan, men som tur var kom jag in där jag ville, Borås alltså! Så då firades det kan jag lova. Sen var det en snabb sväng till Berlin och efter det var det väl högskolan som var det så kallade prioriterade i livet. Fast egentligen kan man väl säga att mest energi egentligen lades på annat trots förutom typ tre veckor då det var hård fokus på makroekonomin. BRA DÄR.

Kort sagt kan man säga att det hänt mycket i livet, som vanligt. Det behöver ju dock inte betyda att det bara hänt bra saker, vilket man inte direkt kan säga att det har. Det kanske inte har vart det ultimata året på vissa plan, men vem har sagt att varje år ska vara ultimat? Jag är iaf väldigt glad över vissa saker, till exempel att jag flyttade från Oslo och att jag började plugga på högskolan. Har verkligen träffat många fina människor!

Såååå gott nytt år då, och glöm inte måttot som alltid leder till det bästa: hellre ångra nåt du gjort än ångra nåt du inte gjort!

Inga kommentarer: