onsdag 10 augusti 2011

Jag har kommit på en ny grej som jag vill göra i livet. En sak som utlandsresor verkligen ger en - det är lust att förändra nåt... Tror jag. Sist vi var i Alanya kom vi hem med idén att åka till Oslo och jobba. Nu kommer man alltså hem med en ny.

Egentligen känner jag lite för att åka till nåt annat land. Till exempel England, Tyskland eller Frankrike för att lära sig språken lite bättre. Samtidigt så känns det inte så aktuellt att göra det just nu, speciellt inte när Anna snart kommer hit, så ett nytt yrke kanske hade passat bra. Det var faktiskt just Anna som ledde in mig i dessa tankar dessutom... Man kanske skulle gå och bli flygvärdinna? Hur kul hade det inte vart? Nu har man ju dessutom jobbat inom servicebranschen i nästan 1,5 år, så nåt måste man ju ha lärt sig?

Ja, förmodligen ska vi söka in på en flygvärdinneutbildning innan den 15e augusti. Dittidiii! Fyfan vad det behövs en förändring!

Inga kommentarer: