torsdag 6 maj 2010

Ja ibland undrar man fan. Har sökt massa nya jobb nu eftersom den trevliga nyheten nådde mig i tisdags, att vi bara ska jobba fem timmar om dagen. Gud vilken trevlig nyhet, jag blev jätteglad. Fast å andra sidan kanske inte. Så nu har jag sökt massa servitrisjobb. Allra helst tror jag nog att jag hade velat jobba på posten för där tjänar man JÄVUL, och det är väl fan bäst att tjäna lite pengar förSÅ kul är det ju inte att vara här i Norge flera veckor i rad för att bara jobba 5 timmar om dagen. Näe fifan, det är skamligt mina vänner.

Annars sker det väl inte så mkt, fast jo, det kom en ny tjej och flyttade in hit igår, så nu delar jag och Madde rum med en. Är nog bäst att vara tast när det gäller det i övrigt.

Är fan inte på humör alltså, finns mkt att säga men inget som passar sig här tydligen

Inga kommentarer: