måndag 17 maj 2010

En vecka sedan jag uppdaterade här sist, det var som fan. Har nog haft liite bättre saker för mig än att skriva här antar jag!

Var hemma i Borås onsdag kväll till söndag eftermiddag, det var värd tid. Men ändå inte tillräckligt länge, längtar väldigt mycket tills jag får semester och kan vara hemma en längre tid. Hann med en del roliga saker, Bränneriet fick sig några besök och även Puls (skitställe för övrigt). Sedan har jag gjort andra trevliga saker, typ spelat Mario Cart. Fyyfan vad kul :D

Som alla vet är det 17e maj idag, vilket är jävligt spännande om man befinner sig i Norge. Paraden på Karl Johan var faktiskt ganska mäktig, även Kronprinsens (eller kungens?) hatt. Alla har gått runt i folkdräkter idag, det vill jag också göra, fan att man inte firar nationaldagen i Sverige. Det var faktiskt svårt att känna sig stolt som svensk här idag kan jag lova... Hm, inte bra där!

Utång var det igår också, blev tydligen en omedveten tredagars där för min del. Blev bjuden på i princip allt under kvällens gång, så man får vara nöjd!

Ja, då är det väl ännu en jobbvecka som väntar antar jag. Puss på deree :(

Inga kommentarer: