lördag 27 november 2010

Är man lat bara för att man inte orkar gå och handla mat? Jag vettefan asså. Skit samma, vem bryr sig ens. Bara sjukt hur latheten kan sprida sig så jävligt. Den är väl förmodligen besläktad med rötenheten, som vi alla vet sprider sig förvånandsvärt fort.

Spenderar annars denna lördag med "Ljudet av ditt hjärta", eller aa den tredje Twilightboken. Förmodligen är den väl mer känd som Eclipse. Bra bok hur som helst, synd bara att det är typ 4e gången jag läser den...

Så fruktansvärt kallt överallt. Igår höll vi på att avlida allihop i den helt sjuka kylan. Det var annars trevligt hos Malin o Tania, men känns som om jag har blivit väldigt tråkig. Tråkig definierat som att jag inte dricker så mycket, typ bara sitter och är social mot dom jag vill vara social mot för stunden. Vad sker liksom?

Jo, det som sker är att Madde gick in i duschen nu vilket betyder att hon kommer va där inne typ 50 år. Vilket betyder att jag inte kan fixa mig och gå och handla än på typ 80 år. HEHE

Inga kommentarer: