lördag 5 november 2011

"Elevene kaster hverandres eiendeler ut vinduet da de jobber selvstendig med prosjekt."

Att kasta ägodelar ut genom fönstret alltså. Ett ganska vanligt fenomen som förekommit även i denna lägenhet, då i form av tacoskal, diverse frukter samt en skinkost. Frida, påminn mig om jag glömt något. Skönt att se att andra också följer denna ström! Finns kanske hopp för norrmännen ändå?

Nu är det cirka en timma kvar tills jag ska möta Tania och fika för att sedan möta upp Anna och dra till Bogstadveien. Hoppas inte att det blir någon shopping idag, det är väl därför jag inte är ute på stan än så att säga. Har numera nämligen en budget att följa så att jag ska kunna lägga undan mer pengar än vad jag gör just nu.. Detta spenderande funkar inte längre.

Ikväll ska vi ut, förmodligen till vårt "stammisställe" där vi i och för sig inte vart på några veckor. Svårt att vilja vara på flera ställen samtidigt kan jag lova... Blivit rätt mycket Borås för mig på sista tiden, men idag är det verkligen tjejkväll! Det ska bli sjukt kul även om man så klart saknar sin man där hemma i Borås.. Man kan tydligen inte få allt, inte samtidigt i alla fall :) Men det är fullt okej! Bara att leva med.

Hoppas alla får en fin lördag!

Inga kommentarer: