tisdag 4 oktober 2011


Det är inte ofta jag hittar produkter som jag verkligen älskar, men nu har jag hittat något som jag måste tipsa om... De här läppstiften/pennorna från Max Factor är verkligen hur grymma som helst! Enkla att sätta på, torkar på några sekunder, sitter på läpparna flera timmar utan att försvinna samt lämnar inte minsta spår på glas/koppar/andras munnar... haha! Det blir liksom en matt färg, det är nästan snyggast. Tycker att ni alla ska testa på den. Jag har färg 01, lite rosa/lila blir den på. Det är den i mitten på bilden tror jag. Ska nog köpa den i rött också, mycket mer praktiskt än riktiga läppstift som kletar av sig och sånt... Jag betalade 115 kr för min tror jag, men man kan säkert hitta dert billigare. Så typiskt att man jämt ska råka köpa saker där de är som dyrast....
Rekommenderas starkt i alla fall!

Inga kommentarer: